Z branży

  • Wyjazd na zakupy do ParyżaWyjazd na zakupy do Paryża
    Miłośniczki mody, które nie mają problemów finansowych chętnie wyjeżdżają na zakupy do stolicy mody, Paryża. Francja od bardzo dawna jest symbolem klasy, elegancji i mody najwyższej jakości. Można tam nabyć …
  • Wiosenny płaszczWiosenny płaszcz
    Z modą wiele osób stara się być cały czas na bieżąco. Trudno jednak jest nadążyć za ciągle zmieniającymi się trendami. Właściwie co sezon modne staja się inne dodatki, materiały, kolory …

Najnowsze komentarze

    Strony

    Zniszczony towar równa się rabatowi dla klienta

    Rzecz, którą klienci bardzo lubią, natomiast sprzedawcy, jeżeli nie jest zaplanowana – nie koniecznie. Mowa o rabatach na produkty. Każdy idąc do sklepu ma nadzieję, że znajdzie coś w promocji albo jeśli weźmie więcej jakiś produktów, to może sprzedawca znajdzie dla niego jakiś korzystny rabat. Nie zawsze oczywiście tak jest, ale zdarzają się faktycznie korzystne oferty, zarówno jak chodzi o usługi jak i produkty. O ile przewidziane promocje handlowiec traktuje jako klucz do pozyskania nabywców, o tyle udzielanie rabatu ze względu na uszkodzenie towaru jest dla niego nieprzewidzianym dodatkowym kosztem (choć na pewno wliczonym w ryzyko prowadzenia sklepu). Na półkach czy w koszach asortyment często się obtłukuje, gnie, jednym słowem: niszczy. Klient szanujący swoje finanse na pewno nie będzie chciał go kupić za taką cenę, jaka dotyczy produktu pełnowartościowego. Dlatego wprowadzenie haków sklepowych jest dobrym posunięciem, ponieważ pomijając oczywiste walory ekspozycyjne, zapewnią lepszą ochronę dla towaru. Jeżeli tylko nie będą zbyt obłożone, na pewno nie przyczynią się do uszkodzeń; mało tego, dzięki specjalnym zabezpieczeniom ochronią asortyment przed złodziejami. Ponadto lepiej wyeksponowany towar przyciągnie uwagę potencjalnych nabywców, w związku z czym mozna liczyć na zwiększenie zysków.

    Comments are closed.