Z branży

  • Kto powinien płacić za zakupy?Kto powinien płacić za zakupy?
    Kwestia płacenia za zakupy jest wysoce problematyczna. Oczywiście chodzi tutaj o podział płci. Jeżeli wyobrazimy sobie przeciętną parę należy przeanalizować te zagadnienie, aby uzyskać pewność zachowania. Zakupy we dwoje są …
  • Zdrowy rozsądekZdrowy rozsądek
    Tak jest w przypadku robienia jakichkolwiek zakupów, nie tylko tych z promocji i z gratisami. Jednak nie każdy z nas potrafi dokonać tak dojrzałych kroków i decyzji podczas zakupów. A …

Najnowsze komentarze

    Strony

    Zniszczony towar równa się rabatowi dla klienta

    Rzecz, którą klienci bardzo lubią, natomiast sprzedawcy, jeżeli nie jest zaplanowana – nie koniecznie. Mowa o rabatach na produkty. Każdy idąc do sklepu ma nadzieję, że znajdzie coś w promocji albo jeśli weźmie więcej jakiś produktów, to może sprzedawca znajdzie dla niego jakiś korzystny rabat. Nie zawsze oczywiście tak jest, ale zdarzają się faktycznie korzystne oferty, zarówno jak chodzi o usługi jak i produkty. O ile przewidziane promocje handlowiec traktuje jako klucz do pozyskania nabywców, o tyle udzielanie rabatu ze względu na uszkodzenie towaru jest dla niego nieprzewidzianym dodatkowym kosztem (choć na pewno wliczonym w ryzyko prowadzenia sklepu). Na półkach czy w koszach asortyment często się obtłukuje, gnie, jednym słowem: niszczy. Klient szanujący swoje finanse na pewno nie będzie chciał go kupić za taką cenę, jaka dotyczy produktu pełnowartościowego. Dlatego wprowadzenie haków sklepowych jest dobrym posunięciem, ponieważ pomijając oczywiste walory ekspozycyjne, zapewnią lepszą ochronę dla towaru. Jeżeli tylko nie będą zbyt obłożone, na pewno nie przyczynią się do uszkodzeń; mało tego, dzięki specjalnym zabezpieczeniom ochronią asortyment przed złodziejami. Ponadto lepiej wyeksponowany towar przyciągnie uwagę potencjalnych nabywców, w związku z czym mozna liczyć na zwiększenie zysków.

    Comments are closed.