Z branży

  • Sieci sklepówSieci sklepów
    Sieci określonych sklepów działają w ten sposób, że jeśli jest jakaś promocja to istnieje ona równocześnie we wszystkich sklepach, co sprawia, że wiele osób w nich kupuje. Wiadomo, że ludzie …
  • Nie chodzić a miećNie chodzić a mieć
    Jeśli ktoś nie przepada generalnie za robieniem zakupów, to stara się ich unikać na rozmaite sposoby. Jednym z nich jest zaopatrywanie się w większe ilości, ale za to rzadko. Wówczas …

Najnowsze komentarze

    Strony

    Zniszczony towar równa się rabatowi dla klienta

    Rzecz, którą klienci bardzo lubią, natomiast sprzedawcy, jeżeli nie jest zaplanowana – nie koniecznie. Mowa o rabatach na produkty. Każdy idąc do sklepu ma nadzieję, że znajdzie coś w promocji albo jeśli weźmie więcej jakiś produktów, to może sprzedawca znajdzie dla niego jakiś korzystny rabat. Nie zawsze oczywiście tak jest, ale zdarzają się faktycznie korzystne oferty, zarówno jak chodzi o usługi jak i produkty. O ile przewidziane promocje handlowiec traktuje jako klucz do pozyskania nabywców, o tyle udzielanie rabatu ze względu na uszkodzenie towaru jest dla niego nieprzewidzianym dodatkowym kosztem (choć na pewno wliczonym w ryzyko prowadzenia sklepu). Na półkach czy w koszach asortyment często się obtłukuje, gnie, jednym słowem: niszczy. Klient szanujący swoje finanse na pewno nie będzie chciał go kupić za taką cenę, jaka dotyczy produktu pełnowartościowego. Dlatego wprowadzenie haków sklepowych jest dobrym posunięciem, ponieważ pomijając oczywiste walory ekspozycyjne, zapewnią lepszą ochronę dla towaru. Jeżeli tylko nie będą zbyt obłożone, na pewno nie przyczynią się do uszkodzeń; mało tego, dzięki specjalnym zabezpieczeniom ochronią asortyment przed złodziejami. Ponadto lepiej wyeksponowany towar przyciągnie uwagę potencjalnych nabywców, w związku z czym mozna liczyć na zwiększenie zysków.

    Comments are closed.