Z branży

  • Gdzie Polacy kupują sprzęt RTV i AGDGdzie Polacy kupują sprzęt RTV i AGD
    Są pewne rodzaje zakupów, gdzie warto jest wybrać się wspólnie – partner i partnerka, mowa jest w tym miejscu nie o zakupach artykułów spożywczych czy nowych sztuk odzieży, lecz na …
  • Kogo może dopaść zakupoholizmKogo może dopaść zakupoholizm
    Najbardziej popularnym stwierdzeniem jest to, iż na nadmierne zakupy podatne są przede wszystkim kobiety. Nie jest to jednak prawda. Niekontrolowanemu kupowaniu zupełnie niepotrzebnych rzeczy bardzo często oddają się również mężczyźni. …

Najnowsze komentarze

    Strony

    Ułatwienie

    Jest to spore ułatwienie. Zarazem dla klienta dokonującego zakupu jak i dla samego sprzedawcy czy osoby obsługującej sklep internetowy. Oczywiście nie wszystkie pytania znajdują się na stronie. Jednak wtedy sprzedawca udostępnia nam możliwość bezpośredniego kontaktu z nim. Dziś może to być nie tylko telefon, adres mejlowy, ale także kontakt do popularnego programu komunikacyjnego, jakim jest Skype. Możemy zadzwonić do sklepu zupełnie za darmo. Wtedy też dowiemy się wszelkich informacji, które nas nurtują. Oczywiście kontakt z obsługą sklepu internetowego może być niekiedy utrudniony, z jasnych przyczyn. Sklepy internetowe można odwiedzać o dowolnej porze dnia i nocy, jednak pracują one w podobnych godzinach, co zwykłe sklepy. Dlatego też nie możemy wymagać, że odpowiedź dotyczącą naszych zakupów otrzymamy zaraz po tym jak wyślemy pytanie o północy. Tu trzeba kierować się zdrowym rozsądkiem podczas wykonywania zakupów. Skupmy się teraz na kolejnym plusie wynikającym z robienia zakupów drogą internetową.

    Comments are closed.