Z branży

  • Postrzeganie sklepu przez klientówPostrzeganie sklepu przez klientów
    Jeśli sklep jest w odpowiedni sposób skonstruowany, robienie w nim zakupów dla klienta stanowiło będzie odpowiednio komfortową sytuacje. Czas spędzony na zakupach, będzie dla klienta takiego sklepu prawdziwą przyjemnością. Nie …
  • Sieci sklepówSieci sklepów
    Sieci określonych sklepów działają w ten sposób, że jeśli jest jakaś promocja to istnieje ona równocześnie we wszystkich sklepach, co sprawia, że wiele osób w nich kupuje. Wiadomo, że ludzie …

Najnowsze komentarze

    Strony

    Szalony okres wyprzedaży

    W okresie natężającego się kryzysu coraz mniej osób stać na zakupy produktów w sklepach po regularnej cenie. Sklepy świecą pustkami w okresie wdrożenia nowych kolekcji, ponieważ na metkach produktów widnieją zbyt wysokie i niekorzystne ceny. Większość klientów pojawia się w sklepach wraz z obecnością żółtych, czy pomarańczowych metek sygnalizujących pierwsze przeceny. Gdy takich metek pojawia więcej, także klientów jest więcej i pojawiają się w sklepach jak grzyby po deszczu. Największe zyski sklepy odnotowują w okresach wielkich świąt, takich jak Święta Bożego Narodzenia, Wielkanoc oraz dla uczniów – rozpoczęcie nowego roku szkolnego. Gorączka przedświątecznych wakacji dopada każdego bez wyjątku – rodzice głowią się nad prezentem dla dzieci, a dzieci zastanawiają się o co mogę poprosić Świętego Mikołaja w liście. Im bliżej Gwiazdki, tym wyprzedaże są większe, ponieważ sklepom zależy na zdobyciu jak największej ilości klientów, którzy pomogą w tak zwanym wietrzeniu magazynów przed noworocznym remanentem. Wyprzedaże trwają aż do sylwestra.

    Comments are closed.