Z branży

  • Próba rozwiklania nieporozumieniaPróba rozwiklania nieporozumienia
    Jak dla mnie to wsyzstko zdawalo sie byc jakims nieporozumieniem. Nie dochodzilo do mnie jeszcze, ze ten serwis ogloszeniowy moze robic takie przekrety. Jak tak w ogóle mozna? A wiec …
  • Zakupy a problem socjalizacjiZakupy a problem socjalizacji
    Współcześnie coraz bardziej popularne są nauki społeczne. Dużą popularnością cieszy się kierunek socjalizacji, przede wszystkim dlatego, że nauczamy się wówczas o wszystkim procesach występujących w naszym życiu. Jednym z takich …

Najnowsze komentarze

    Strony

    Szalony okres wyprzedaży

    W okresie natężającego się kryzysu coraz mniej osób stać na zakupy produktów w sklepach po regularnej cenie. Sklepy świecą pustkami w okresie wdrożenia nowych kolekcji, ponieważ na metkach produktów widnieją zbyt wysokie i niekorzystne ceny. Większość klientów pojawia się w sklepach wraz z obecnością żółtych, czy pomarańczowych metek sygnalizujących pierwsze przeceny. Gdy takich metek pojawia więcej, także klientów jest więcej i pojawiają się w sklepach jak grzyby po deszczu. Największe zyski sklepy odnotowują w okresach wielkich świąt, takich jak Święta Bożego Narodzenia, Wielkanoc oraz dla uczniów – rozpoczęcie nowego roku szkolnego. Gorączka przedświątecznych wakacji dopada każdego bez wyjątku – rodzice głowią się nad prezentem dla dzieci, a dzieci zastanawiają się o co mogę poprosić Świętego Mikołaja w liście. Im bliżej Gwiazdki, tym wyprzedaże są większe, ponieważ sklepom zależy na zdobyciu jak największej ilości klientów, którzy pomogą w tak zwanym wietrzeniu magazynów przed noworocznym remanentem. Wyprzedaże trwają aż do sylwestra.

    Comments are closed.