Z branży

  • Prezent na urodzinyPrezent na urodziny
    Urodziny czy imieniny to zawsze miła okazja do świętowania. Jednak gdy już otrzymamy zaproszenie, zawsze stajemy przed dylematem, co kupić na prezent. Kwiaty i czekoladki, to typowe prezenty, które zawsze …
  • Wanny wolnostojące sklep internetowyWanny wolnostojące sklep internetowy
    Wanny wolnostojące sklep internetowy. Jak się okazuje, Polacy bardzo dbają o swoje mieszkania. Jeszcze dwadzieścia parę lat temu dostęp do artykułów dotyczących wyposażenia wnętrz był dosyć ograniczony, a dziś praktycznie …

Najnowsze komentarze

    Strony

    Sprzedawcy nie mówią całej prawdy podczas zakupów

    W gospodarce opartej na pieniądzu każdemu chodzi o jak największy poziom zysku. W wielu przypadkach jest on generowany przez nieuczciwe praktyki, które bardzo często można obserwować na aukcjach internetowych. Opisy produktów wprowadzają w błąd. Koszty transportu stają się z każdym kilogramem lub dodatkowym produktem coraz wyższe. Wszystko to sprawia, że konsumenci po prostu tracą zaufanie i zaczynają bardziej rygorystycznie podchodzić do kwestii nabywania dóbr. Nie mówienie całej prawdy jest w tym wypadku długoterminowym skazywaniem przedsiębiorstwa na degradację. Niezadowoleni klienci mają niesamowitą moc i musisz mieć to na uwadze. Pamiętaj, że ty jako nabywca masz prawo, a sprzedawca ma obowiązek przedstawić ci o towarze każdą możliwą informację, która pomoże ci ostatecznie w określeniu czy potrzebujesz takiego zakupu. Jedynie kierując się takim sposobem myślenia można zmienić gospodarkę na lepsze. Jeżeli jednak myślisz, że sprzedawca ma nad tobą władzę-mylisz się, ponieważ Ty tez masz swoje prawa, z których pewnie nie korzystasz w całej pełni. Warto jednak mieć to na uwadze i zdecydować na działanie zgodne z etycznymi zasadami. Sklepy powinny o tym pamiętać przede wszystkim.

    Comments are closed.