Z branży

  • Biżuteria
    Błyskotki, piękne stroje i dodatki, któż z nas tego nie lubi? O ile mężczyźni potrafią się obyć bez tych garderobianych akcesoriów to modnej kobiecie po prostu nie wypada nie zaopatrzyć …
  • Zdrowe i naturalne produkty
    Aktualnie na świecie istnieje prawdziwy wyścig po zdrowie i coraz ważniejszym oraz popularniejszym tematem staje się właśnie umiejętne wykorzystanie tego, co daje natura i otaczający na świat dla własnych korzyści. …

Najnowsze komentarze

    Strony

    Sprzedawcy nie mówią całej prawdy podczas zakupów

    W gospodarce opartej na pieniądzu każdemu chodzi o jak największy poziom zysku. W wielu przypadkach jest on generowany przez nieuczciwe praktyki, które bardzo często można obserwować na aukcjach internetowych. Opisy produktów wprowadzają w błąd. Koszty transportu stają się z każdym kilogramem lub dodatkowym produktem coraz wyższe. Wszystko to sprawia, że konsumenci po prostu tracą zaufanie i zaczynają bardziej rygorystycznie podchodzić do kwestii nabywania dóbr. Nie mówienie całej prawdy jest w tym wypadku długoterminowym skazywaniem przedsiębiorstwa na degradację. Niezadowoleni klienci mają niesamowitą moc i musisz mieć to na uwadze. Pamiętaj, że ty jako nabywca masz prawo, a sprzedawca ma obowiązek przedstawić ci o towarze każdą możliwą informację, która pomoże ci ostatecznie w określeniu czy potrzebujesz takiego zakupu. Jedynie kierując się takim sposobem myślenia można zmienić gospodarkę na lepsze. Jeżeli jednak myślisz, że sprzedawca ma nad tobą władzę-mylisz się, ponieważ Ty tez masz swoje prawa, z których pewnie nie korzystasz w całej pełni. Warto jednak mieć to na uwadze i zdecydować na działanie zgodne z etycznymi zasadami. Sklepy powinny o tym pamiętać przede wszystkim.

    Comments are closed.