Z branży

  • Kogo może dopaść zakupoholizmKogo może dopaść zakupoholizm
    Najbardziej popularnym stwierdzeniem jest to, iż na nadmierne zakupy podatne są przede wszystkim kobiety. Nie jest to jednak prawda. Niekontrolowanemu kupowaniu zupełnie niepotrzebnych rzeczy bardzo często oddają się również mężczyźni. …
  • Sklepy i hakiSklepy i haki
    Haki sklepowe, przeznaczone na małe rzeczy, pozwolą uniknąć wrażenia bałaganu, jakie niesie ze sobą kosz. Odpowiednio posegregowane, ułatwią klientowi wybór poszukiwanego przezeń przedmiotu. Jest to niezwykle istotna sprawa, szczególnie, jeśli …

Najnowsze komentarze

    Strony

    Reklamy i akcje promocyjne zachęcają do zakupu

    Każda reklama promująca jakiś produkt jak by on nie był i jakiej sfery życia by nie dotyczył ma jeden zasadniczy cel a mianowicie trafić do świadomości odbiorcy tej reklamy, ale nie do jednego do tysiąca odbiorców a nawet miliona. Wielu z nas właśnie pod wpływem reklamy robi zakupy widząc w mediach kilka razy dziennie jak zachwalany jest na przykład proszek do prania usuwający wszelkie zabrudzenia nawet w niskiej temperaturze a ten aktualnie używany przez nas tego nie robi ulegamy perswazji i idziemy na zakupy po proszek z reklamy. Po pewnym czasie zachwalania określonych produktów włącza się u nas mechanizm emocjonalnej manipulacji, ponieważ reklamy dotyczą zawsze tych dziedzin życia społecznego, które są w stanie u odbiorcy szybko wywołać pożądane emocje, czyli zdrowie, rodzina, seksualność czy tez rozrywka. Zakupy pod wpływem reklamy nie zawsze są nam potrzebne i spełniają nasze oczekiwania, ale są dokonywane są pod wpływem hasła reklamowego, które utkwiło w naszej pamięci. Jednak zawsze przynoszą dochody ich producentom i biznes się kręci.

    Comments are closed.