Z branży

  • Usuwanie os krakówUsuwanie os kraków
    Bzyczące szaleństwo. Czy jest wśród Państwa ktoś, kto równie jak my wręcz nie cierpi bzyczących insektów? Nie kwestionujemy w żadnym przypadku ich przydatności i należnego miejsca w ekosystemie, jednak nasi …
  • TrendyTrendy
    Dobry look to obecnie jeden z wymogów przy szukaniu pracy, mile widziany jest również przy nawiązywaniu znajomości. Osoby atrakcyjne i modne uważane są zwykle za sympatyczne, przebojowe i otwarte. Na …

Najnowsze komentarze

    Strony

    Programy lojalnościowe dla klienta

    Coraz częściej można spotkać się w sklepach z tzw. programami lojalnościowymi dla klientów. Najlepiej widać je w sklepach spożywczych i hipermarketach, gdzie oferowane konsumentowi są różne promocje, związane z premiowaniem każdego zakupu różnego rodzaju punktami. Przykładem jest 20 % rabatu na kolejne zakupy jeśli wyda się minimum 200 zł w danym sklepie. Jak więc łatwo można zobaczyć, każdy taki program będzie przyciągał klienta i sprawiał, że prawdopodobnie osoba ta będzie robiła wszystko, aby taki rabat dostać. W innych sklepach program lojalnościowy jest zobrazowany inaczej. Mianowicie za każdą wydaną „ złotówkę”, klient otrzymuje wprost proporcjonalną ilość punktów, którą po uzyskaniu odpowiedniej liczby takich promocyjnych punktów, może następnie wymienić na atrakcyjne nagrody, oferowane przez sklep- np. bony o wartości 200 zł na kolejne zakupy, artykuły RTV- AGD, lub wiele innych rzeczy. Jak łatwo się domyślić- sklepy oferują takie programy lojalnościowe dla klientów, ponieważ chcą pozyskać jak najwięcej konsumentów i stałych bywalców swojego sklepu.

    Comments are closed.