Z branży

  • Czy warto brać szybki kredyt na zakupy?Czy warto brać szybki kredyt na zakupy?
    Szał zakupowy, szczególnie przed świętami ogrania dużą część społeczeństwa. Część z nich decyduje się nawet na zaciągnięcie kredytu, aby mieć możliwość zrobienia dużych zakupów. Takie szybkie kredyty są skierowane do …
  • Zakupy w dużych marketachZakupy w dużych marketach
    Duże markety i hipermarkety zalały Polskę już kilka lat temu. Co roku powstaje ich coraz więcej. Obecnie nawet w średniej wielkości miejscowości istnieje kilkanaście marketów. Cieszą się one ogromnym zainteresowaniem …

Najnowsze komentarze

    Strony

    Programy lojalnościowe dla klienta

    Coraz częściej można spotkać się w sklepach z tzw. programami lojalnościowymi dla klientów. Najlepiej widać je w sklepach spożywczych i hipermarketach, gdzie oferowane konsumentowi są różne promocje, związane z premiowaniem każdego zakupu różnego rodzaju punktami. Przykładem jest 20 % rabatu na kolejne zakupy jeśli wyda się minimum 200 zł w danym sklepie. Jak więc łatwo można zobaczyć, każdy taki program będzie przyciągał klienta i sprawiał, że prawdopodobnie osoba ta będzie robiła wszystko, aby taki rabat dostać. W innych sklepach program lojalnościowy jest zobrazowany inaczej. Mianowicie za każdą wydaną „ złotówkę”, klient otrzymuje wprost proporcjonalną ilość punktów, którą po uzyskaniu odpowiedniej liczby takich promocyjnych punktów, może następnie wymienić na atrakcyjne nagrody, oferowane przez sklep- np. bony o wartości 200 zł na kolejne zakupy, artykuły RTV- AGD, lub wiele innych rzeczy. Jak łatwo się domyślić- sklepy oferują takie programy lojalnościowe dla klientów, ponieważ chcą pozyskać jak najwięcej konsumentów i stałych bywalców swojego sklepu.

    Comments are closed.