Z branży

  • Załatwianie spraw onlineZałatwianie spraw online
    Możliwość załatwiania wszystkich kluczowych dla siebie codziennych spraw i obowiązków bez konieczności wychodzenia z domu to niewątpliwie jedno z głównych osiągnięć Internetu i chociaż wielu ludzi zgodzi się, że załatwianie …
  • Czy mężczyźni lubią towarzyszyć partnerkom na zakupachCzy mężczyźni lubią towarzyszyć partnerkom na zakupach
    Wędrując po sklepach często jesteśmy świadkami takich obrazków, jak podniecona kobieta ogląda ciągle nowe sztuki odzieży, przymierza kolejne pary butów, a obok stoi znudzony mężczyzna – mąż albo partner życiowy …

Najnowsze komentarze

    Strony

    Programy lojalnościowe dla klienta

    Coraz częściej można spotkać się w sklepach z tzw. programami lojalnościowymi dla klientów. Najlepiej widać je w sklepach spożywczych i hipermarketach, gdzie oferowane konsumentowi są różne promocje, związane z premiowaniem każdego zakupu różnego rodzaju punktami. Przykładem jest 20 % rabatu na kolejne zakupy jeśli wyda się minimum 200 zł w danym sklepie. Jak więc łatwo można zobaczyć, każdy taki program będzie przyciągał klienta i sprawiał, że prawdopodobnie osoba ta będzie robiła wszystko, aby taki rabat dostać. W innych sklepach program lojalnościowy jest zobrazowany inaczej. Mianowicie za każdą wydaną „ złotówkę”, klient otrzymuje wprost proporcjonalną ilość punktów, którą po uzyskaniu odpowiedniej liczby takich promocyjnych punktów, może następnie wymienić na atrakcyjne nagrody, oferowane przez sklep- np. bony o wartości 200 zł na kolejne zakupy, artykuły RTV- AGD, lub wiele innych rzeczy. Jak łatwo się domyślić- sklepy oferują takie programy lojalnościowe dla klientów, ponieważ chcą pozyskać jak najwięcej konsumentów i stałych bywalców swojego sklepu.

    Comments are closed.