Z branży

  • Złe języki w złej sprawieZłe języki w złej sprawie
    Wszyscy to znamy. Jest jakaś grupa, a w tej grupie co? Złe języki. Nazwijmy ich w ten sposób dość umownie, ale to krótkie określenie doskonale o nich świadczy. Znają ich …
  • MinusMinus
    Niestety zakupy przez Internet mają także minusy. Jednym z nich może być między innymi możliwość uszkodzenia towaru podczas drogi, jaką musi pokonać nasz zakup, zanim dotrze w miejsce docelowe. Niestety …

Najnowsze komentarze

    Strony

    Programy lojalnościowe dla klienta

    Coraz częściej można spotkać się w sklepach z tzw. programami lojalnościowymi dla klientów. Najlepiej widać je w sklepach spożywczych i hipermarketach, gdzie oferowane konsumentowi są różne promocje, związane z premiowaniem każdego zakupu różnego rodzaju punktami. Przykładem jest 20 % rabatu na kolejne zakupy jeśli wyda się minimum 200 zł w danym sklepie. Jak więc łatwo można zobaczyć, każdy taki program będzie przyciągał klienta i sprawiał, że prawdopodobnie osoba ta będzie robiła wszystko, aby taki rabat dostać. W innych sklepach program lojalnościowy jest zobrazowany inaczej. Mianowicie za każdą wydaną „ złotówkę”, klient otrzymuje wprost proporcjonalną ilość punktów, którą po uzyskaniu odpowiedniej liczby takich promocyjnych punktów, może następnie wymienić na atrakcyjne nagrody, oferowane przez sklep- np. bony o wartości 200 zł na kolejne zakupy, artykuły RTV- AGD, lub wiele innych rzeczy. Jak łatwo się domyślić- sklepy oferują takie programy lojalnościowe dla klientów, ponieważ chcą pozyskać jak najwięcej konsumentów i stałych bywalców swojego sklepu.

    Comments are closed.