Z branży

  • Odwieczny dylemat – co kupić na prezent
    Przynajmniej kilka razy w roku stajemy przed problemem – jaki prezent kupić komuś na imieniny, urodziny, lub inne okazjonalne uroczystości. Pierwsza myśl, która nas nachodzi, to co dana osoba lubi. …
  • Jak często warto robić zakupy?
    Jest to w pełni spersonalizowana sytuacja, którą każdy dostosowuje do swoich potrzeb. Dzieje się tak za sprawą tego, że w końcu każdy człowiek ma inne zapotrzebowanie, jeśli chodzi o robienie …

Najnowsze komentarze

    Strony

    Programy lojalnościowe dla klienta

    Coraz częściej można spotkać się w sklepach z tzw. programami lojalnościowymi dla klientów. Najlepiej widać je w sklepach spożywczych i hipermarketach, gdzie oferowane konsumentowi są różne promocje, związane z premiowaniem każdego zakupu różnego rodzaju punktami. Przykładem jest 20 % rabatu na kolejne zakupy jeśli wyda się minimum 200 zł w danym sklepie. Jak więc łatwo można zobaczyć, każdy taki program będzie przyciągał klienta i sprawiał, że prawdopodobnie osoba ta będzie robiła wszystko, aby taki rabat dostać. W innych sklepach program lojalnościowy jest zobrazowany inaczej. Mianowicie za każdą wydaną „ złotówkę”, klient otrzymuje wprost proporcjonalną ilość punktów, którą po uzyskaniu odpowiedniej liczby takich promocyjnych punktów, może następnie wymienić na atrakcyjne nagrody, oferowane przez sklep- np. bony o wartości 200 zł na kolejne zakupy, artykuły RTV- AGD, lub wiele innych rzeczy. Jak łatwo się domyślić- sklepy oferują takie programy lojalnościowe dla klientów, ponieważ chcą pozyskać jak najwięcej konsumentów i stałych bywalców swojego sklepu.

    Comments are closed.