Z branży

  • Plusy i minusy zakupów w InterneciePlusy i minusy zakupów w Internecie
    Na obecnym etapie rozwoju społeczeństwa i ogólnoświatowym dostępie do sieci Internet przestał spełniać tyko funkcje dostarczania informacji. Użytkownicy zaczęli wykorzystywać jego możliwości do zupełnie innych celów i nie mówimy tu …
  • W wielu sytuacjach warto się targowaćW wielu sytuacjach warto się targować
    Wielu ludzi uważa, że proces negocjowania ceny jakiegoś towaru dotyczy jedynie robienia zakupów w krajach arabskich lub też prowadzenia interesów na bardzo wysokim szczeblu. Tymczasem targowanie się może być opłacalne …

Najnowsze komentarze

    Strony

    Gadżety reklamą

    Od dawna znane jest przysłowie „Reklama dźwignią handlu”. Uważam jednak, że nastał czas kiedy to przysłowie można już zmienić, ponieważ to gadżety stają się w obecnym czasie dźwignią dla handlu. To one są reklamą zarówno małych i dużych firm, które prześcigają się w pomysłach na promowanie własnej nazwy na rynku. Sklepy i hurtownie co roku wysyłają całe linie takich samych gadżetów, aby po stworzeniu nadruku stanowiły one wizytówkę danej firmy. Dzieje się tak, ponieważ przedmiot, który pozostaje z nami na dłużej np. kubek przypomina nam o firmie i istnieje prawdopodobieństwo, że gdy zajdzie potrzeba skorzystamy z jej usług raz jeszcze. Ostatnimi czasy gadżety takie wykorzystują także pensjonaty i hotele. Po zameldowaniu gościa w hotelu gadżety z nadrukiem np. filiżanka czy szlafrok z naszytym nazwiskiem gościa hotelowego zostaje wysłany pod jego adres domowy z zaproszeniem do ponownego skorzystania z usług. Gadżety przypominające nam o firmie to nawet zwykłe długopisy jednorazowe czy ciekawe kubki bądź parasole. Kiedy ich używamy ciągle widzimy logo na nich co wpływa na zapamiętanie nazwy, a to jest głównym założeniem kiedy tworzy się gadżety.

    Comments are closed.