Z branży

  • Zabieranie mężczyzn na zakupyZabieranie mężczyzn na zakupy
    Nikt nie będzie się spierał o to, że różnice pomiędzy kobietami i mężczyznami są ewidentne i widoczne na pierwszy rzut oka. Nikt też nie powinien usiłować tego zmieniać. Należy nauczyć …
  • Zakupy a problem socjalizacjiZakupy a problem socjalizacji
    Współcześnie coraz bardziej popularne są nauki społeczne. Dużą popularnością cieszy się kierunek socjalizacji, przede wszystkim dlatego, że nauczamy się wówczas o wszystkim procesach występujących w naszym życiu. Jednym z takich …

Najnowsze komentarze

    Strony

    Gadżety reklamą

    Od dawna znane jest przysłowie „Reklama dźwignią handlu”. Uważam jednak, że nastał czas kiedy to przysłowie można już zmienić, ponieważ to gadżety stają się w obecnym czasie dźwignią dla handlu. To one są reklamą zarówno małych i dużych firm, które prześcigają się w pomysłach na promowanie własnej nazwy na rynku. Sklepy i hurtownie co roku wysyłają całe linie takich samych gadżetów, aby po stworzeniu nadruku stanowiły one wizytówkę danej firmy. Dzieje się tak, ponieważ przedmiot, który pozostaje z nami na dłużej np. kubek przypomina nam o firmie i istnieje prawdopodobieństwo, że gdy zajdzie potrzeba skorzystamy z jej usług raz jeszcze. Ostatnimi czasy gadżety takie wykorzystują także pensjonaty i hotele. Po zameldowaniu gościa w hotelu gadżety z nadrukiem np. filiżanka czy szlafrok z naszytym nazwiskiem gościa hotelowego zostaje wysłany pod jego adres domowy z zaproszeniem do ponownego skorzystania z usług. Gadżety przypominające nam o firmie to nawet zwykłe długopisy jednorazowe czy ciekawe kubki bądź parasole. Kiedy ich używamy ciągle widzimy logo na nich co wpływa na zapamiętanie nazwy, a to jest głównym założeniem kiedy tworzy się gadżety.

    Comments are closed.