Z branży

  • Osoby narażone na zostanie zakupoholikiemOsoby narażone na zostanie zakupoholikiem
    Nie da się określić potencjalnej grupy ryzyka, która może zacząć chorować na tę dolegliwość. Zakupoholizm jest przypadłością, która może stać się problemem zarówno osoby bogatej jak i biednej. Niestety tak …
  • Analiza potrzeb konsumentaAnaliza potrzeb konsumenta
    Każdy konsument ma pewnego rodzaju potrzeby zakupowe, które chce zrealizować mając do dyspozycji określony budżet. Trzeba przyjrzeć się temu zagadnieniu, aby uzyskać ogólny obraz sytuacji panującej w tym zakresie w …

Najnowsze komentarze

    Strony

    Co na nas działa podczas zakupów?

    Co nas nas działa kiedy robimy zakupy i czy można niektóre cechy wykorzystać na własną korzyść. O tym właśnie jest ten artykuł. Oczywiście jak zwykle prawda podstawowa, którą są emocje. To faktycznie na nich opiera się cały przemysł sprzedażowy. Pobudzić klienta do działania to jest właściwie jedyny cel agencji marketingowych, które chcą liczyć się w ogóle na rynku. Sprawa nie jest jednak prosta i wymaga szeregu zdyscyplinowanych działań, które później muszą być bezwzględnie zweryfikowane. Co jeszcze? Nastrój, cena oraz potrzeby. Jeżeli wszystkie te elementy połączymy w jedną całość, wtedy jasnym okazuje się, że zakupy będą udane, w przeciwnym wypadku niepotrzebne w ogóle na nie wychodzisz. Dzisiejszy świat konsumpcji obraca się w głównej mierze na oddziaływaniu podświadomym na potrzeby klientów. Nic innego się nie liczy i jest to dostrzegalne na każdym kroku. Podsumowując wiesz już co działa na nas podczas konsumpcji sklepowej i będziesz mógł większość rzeczy wykorzystać także podczas własnych zakupów. Zrobisz dobrze, jeżeli niektóre rady wpoisz sobie naprawdę głęboko do serca. Pozwól sobie teraz na odrobinę refleksji i daj czas do namysłu, który pomoże ci zrozumieć własne potrzeby jako konsumenta.

    Comments are closed.